Digitální marketing dle ECDL

Nové termíny na kurz Digitální marketing dle ECDL

Potřebujete získat či si rozšířit své znalosti z oblasti digitálního marketingu a naučit se, jak správně a efektivně prezentovat svoji firmu na webu? Pak je tento kurz vhodný právě pro vás! Od října máme vypsaný nový termín v Brně na kurz Digitální marketing dle ECDL a od listopadu také v Praze. Na kurz se může přihlásit každý, kdo má uživatelskou znalost s PC a internetem.

Digitální marketing dle ECDL

kurz Digitální marketing

Kurz je postaven na sylabu modulu M17 v souladu s konceptem ECDL. Rozsah školení je 40h a je rozvržen celkem do 5ti dnů. A jen taková perlička – naše firma spolupracovala na vytvoření tohoto sylabu a obsah kurzu dle sylabu M17 tak najdete také na stránkách ECDL.

Účastníci školení, kteří se rozhodnou, mohou na závěr kurzu absolvovat také mezinárodní zkoušku ECDL z modulu M17. V případě úspěšného zvládnutí testu z tohoto modulu pak mohou navíc získat i certifikát ECDL Profile. Certifikát ECDL Profile je speciální doklad, který k datu svého vystavení obsahuje výčet všech úspěšně absolvovaných zkoušek konceptu ECDL, a to nezávisle na tom, do kterého programu je zkouška standardně zařazena. Další možností pak je, že se účastník může rozhodnout, že absolvuje i další moduly digitální gramotnosti a získá tak certifikát ECDL Core.

Koncept ECDL (Europen Computer Driving Licence), definuje, co je potřeba znát a umět, abychom mohli říci, že jsme digitálně gramotní. Více o tom, co je to ECDL se můžete dočíst na oficiálních stránkách ECDL.

Co se na tomto kurzu naučíte?

Digitální marketing
Ukázka z prezentace kurzu Digitální marketing dle ECDL

Na kurzu Digitální marketing dle ECDL se naučíte porozumět hlavním principům digitálního marketingu a jeho výhodám. Budete vědět, jak se správně prezentovat na internetu, dále budete umět zvolit optimální klíčová slova (klíčová fráze) pro vyhledávání internetových prezentací.

Naučíte se také používat jednoduché analytické nástroje pro sledování a zvyšování účinnosti marketingových kampaní jako je Google Analytics, jak ho propojit s Google Search Console nebo Google Ads (dříve Google AdWords) a především se naučíte jak číst data, která vám tato analytika poskytne.

Naučíte se spravovat firemní stránky na sociálních sítích jako je Facebook, Twitter a LinkedIn. Dále se naučíte pracovat s emailovým nástrojem MailChimp.

Dále budete vědět, co je to SEO, naučíte se, jak správně nastavit a spravovat web, aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání.

Podrobný popis kurzu naleznete na našem celofiremním webu ZDE.

Možnost financování kurzu Digitální marketing dle ECDL

Pokud jste zaměstnanci, pak můžete podat žádost do projektu POVEZ II, což je projekt zabývající se podporou odborného vzdělávání zaměstnanců. Více k projektu POVEZ II se dozvíte na našem specializovaném webu http://povez-ii.cz/. Ve stručnosti se jedná o možnost, kdy vám bude přispěno až 85% částky z ceny kurzu. Žádosti podáváte na Úřad práce ČR, který má tento projekt na starosti v místě výkonu vaší pracovní pozice. Neplatí to pro území hlavního města Prahy.

Máme několik absolventů našich školení na téma digitální marketing, kteří úspěšně zažádali o dotaci na tyto školení. Některé reference si můžete přečíst v tomto článku.

Termín kurzu Digitální marketing dle ECDL

Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.

V případě dotazů nám můžete napsat na email LPodmolik.ml@poc-sluzba.cz nebo můžete zavolat na naši recepci 585 226 388.

Obecné novinky
Digitální marketing, Digitální marketing dle ECDL, ECDL, , MailChimp, POVEZ II, ppc, seo, Webové stránky

Archivy

Podzimní termíny na téma digitální marketing v Brně
Seminář: Moderní firemní webové stránky v Brně – 2018

Další podobné články