Školení Digitální marketing dle standardu ECDL

  1. Úvodní stránka
  2. chevron_right
  3. Školení Digitální marketing dle standardu ECDL

V dnešní době už není propagace na internetu pouze pro specialisty, ale zvládnete to sami a samozřejmě tím i ušetříte čas/peníze. Naučíme Vás, co všechno obnáší digitální marketing. Ukážeme Vám reálná data, jak naše, tak našich klientů, kteří nám k tomu dali souhlas. V kurzu Digitální marketing dle ECDL si projdeme webové stránky z pohledu SEO, naučíme se vytvářet PPC kampaně v Google a Seznamu, spravovat firemní stránky na sociální sítích jako je Facebook, LinkedIn a Twitter, email marketing pomocí služby MailChimp a ukážeme si webovou analytiku v Google Analytics, abychom věděli co se vlastně děje na našem webu.

Digitální marketing dle standardu ECDL

Tento kurz je připraven dle sylabu ECDL M17, který můžete vidět na stránkách ECDL nebo na tomto odkazu v PDF.

Termíny školení

Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
11.11. - 11.12. 2019Brno40 hod 18137,-KčsendPŘIHLÁSIT SE

Délka školení

5 x 8 výukových hodin, kde 1 výuková hodina je 60 min. Neboli celková doba školení je 40 hod.

Obsah školení digitální marketing

  1. Den – Úvod do digitální ho marketingu
    Přehled všech pojmů a nástrojů a jejich základní popis.
  2. Den – Marketing přes vyhledávače – SEM (Search Engine Marketing)
    Digitální marketing

    Ukázka z prezentace

    V rámci SEM se řeší webové stránky resp. SEO a PPC systémy.

    • SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console, abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
    • PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
  3. Den – Email marketing
    Ukážeme si, jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů.
  4. Den – Firemní sociální sítě
    Zorientujeme se, jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+
  5. Den – Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics
    Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.

Cíle školení digitálního marketingu

  • Pochopit a zorientovat se v základních pojmech v oblasti digitálního marketingu
  • Seznámit se s nástroji využívanými v online marketingu.
  • Seznámit se s využitím sociálních sítí pro online marketing.
  • Seznámit se nástrojem používaným pro analýzu naší činnosti v rámci online marketingu.
  • Seznámit se s aktuálními praktickými ukázkami a příklady.

Komu je školení určeno

Školení je určeno pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.

Absolvováním školení získají účastníci přehled o nástrojích digitální komunikace a to jak pro vlastí realizaci online marketingu, tak pro získání přehledu v této oblasti pro komunikaci s externím dodavatelem, který firmě online marketing zajišťuje – stanou se kompetentními partnery a budou se nejen orientovat v daných pojmech a principech, ale budou také vědět co a jak chtít v rámci online marketingu a v neposlední řadě nebudou platit daň za „nevědomost“ v této oblasti.

Cena kurzu

1 učastník
16 690 Kčza účasníka
  • Uvedená cena je bez 21% DPH
5+ učastníků
dohodou  
  •  

Nezávazná přihláška na kurz Digitální marketing dle standardu ECDL

Vaše osobní údaje zpracujeme za účelem odeslání emailu na váš dotaz/přihlášku. Kompletní informace o ochraně osobních údajů
Menu