E-mail v 21. století
Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání. Naučte se správně používat e-mail marketing a využijte potenciál vašich stávajících zákazníků na maximum. E-mailing patří mezi nejefektivnější kanály on-line marketingu a my vám ukážeme, jak na to.
Délka školení
8 výukových hodin, kde 1 výuková hodina je 45 min.
Další informace
- Seznámit se s principy vytváření a realizací moderních email kampaní.
- Seznámit se s prací v prostředí systémů pro email kampaně – MailChimp a SmartEmailing.
- Zjistíte proč, komu, kdy a jak posílat e-maily.
- Naučíte se vyhodnotit efekt e-mail marketingu.
- Princip a postupy pro přípravu a realizaci moderní email kampaně – na co všechno musíme brát zřetel při vytváření emailů.
- Práce v systémech pro email kampaně – MailChimp (celosvětová #1 – MailChimp je online služba, která uživatelům umožňuje jednak newslettery odesílat, a také je odborně navrhnout. Dále poskytuje například možnost sdílení na sociálních sítí a sledování dosahované úspěšnosti, atd.) a SmartEmailling (česká alternativa).
- Co to je HTML a CSS a jaký to má vliv na emaily.
Školení je určeno pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.
Absolvováním školení získají účastníci přehled o nástrojích digitální komunikace a to jak pro vlastí realizaci online marketingu, tak pro získání přehledu v této oblasti pro komunikaci s externím dodavatelem, který firmě online marketing zajišťuje – stanou se kompetentními partnery a budou se nejen orientovat v daných pojmech a principech, ale budou také vědět co a jak chtít v rámci online marketingu a v neposlední řadě nebudou platit daň za „nevědomost“ v této oblasti.
Cena kurzu
- Uvedená cena je bez 21% DPH
- Uvedená cena je bez 21% DPH