Kurz – Firemní stránky na sociálních sítích

Facebook, Twitter, Google+ a LinkedIn

  1. Úvodní stránka
  2. chevron_right
  3. Jednodenní kurzy digitálního marketingu
  4. chevron_right
  5. Kurz – Firemní stránky na sociálních sítích

V rámci tohoto kurzu se účastníci seznámí s nejdůležitějšími sociálními sítěmi – Facebook, Google+, LinkedIn a Twitter. Ve všech uvedených sociálních sítích si ukážeme jak vytvořit firemní stránky a jak je spravovat.

Nejdůležitější věcí je zveřejňování příspěvků – víte, však v jakých hodinách je optimální vypustit na svět váš příspěvek? K určení správné doby Vám pomůže analýza a statistiky stránky, které se naučíte číst a rozumět jim – tím budete moci efektivně řídit svoje firemní stránky na sociální síti, tak abyste z toho měli užitek.

V rámci celého tohoto workshopu Vás necháme nahlédnout i do našich dat, které jsme získali během 5 let působení na sociálních sítích a Vy tak získáte reálnou představu, jak to může fungovat.

Délka školení

8 výukových hodin, kde 1 výuková hodina je 45 min.

Další informace

Cíle školení
Obsah školení
Komu je školení určeno

Cíle školení

  • Seznámit se s terminologii používanou na sociálních sítích.
  • Efektivně spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích.
  • Analyzovat a číst statistiky, které nám poskytují sociální stránky.

Obsah školení

  • Seznámená se základní teorii a terminologii o sociální sítí.
  • Rozbor statistik sociálních sítí – abychom věděli, kde jsou jací uživatelé a jaké sociální sítě jsou pro naši firmu vhodné.
  • Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na Facebooku.
  • Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na Google+ (Moje firma).
  • Vytvoření, správa a analýza firemní stránky na LinkedIn.
  • Vytvoření firemní stránky na Twitter a propojení s Facebookem.
  • Pro co je vhodné použít Twitter a kdy je pro nás výhodný Google+. Vysvětlení co je to Hangout a Periscope.
  • Použití Facebook Pixel a k čemu se nám hodí. Jak můžeme vytvářet seznamy uživatelů pro reklamu pomocí emailů z našeho newsletteru (např. pomocí MalChimp)
  • Ukázka nasbíraných dat ze sociálních sítí z našich stránek.

Komu je školení určeno

Školení je určeno pro všechny pracovníky ve firmě, kteří mají na starosti správu firemní stránky na sociální síti nebo ti, kteří toto řídí – manažeři, vedoucí pracovníci, obchodníci, asistentky, …

Cena kurzu

1 učastník
3 490 Kčza účasníka
  • Uvedená cena je bez 21% DPH
5+ učastníků
dohodou  
  •  

Nezávazná přihláška na kurz Řízení firemních stránek na sociálních sítích

Vaše osobní údaje zpracujeme za účelem odeslání emailu na váš dotaz/přihlášku. Kompletní informace o ochraně osobních údajů
Menu