SEM – Search Engine Marketing
Marketing přes vyhledávače – Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!
Search Engine Marketing (SEM) – váš efektivní marketing ve vyhledávačích. Cílem SEM je zvýšit váš zisk prostřednictvím vyhledávačů jako je například Google nebo Seznam. V nich uživatelé každou minutu vyhledávají právě vaše produkty a služby.
SEM lze rozdělit na dvě oblasti:
- optimalizace pro vyhledávače (SEO),
- placená reklama ve vyhledávačích, standardní platební model je platba za klik (PPC).
Podle údajů Českého statistického úřadu používá více než 80 % uživatelů v České republice internet k vyhledávání informací o zboží a službách. Proto se vyplatí na internetu svoje služby nabízet.
Výhodou SEM je, že je vysoce cílený na výkon a návratnost investic. Veškeré náklady tedy máte pod kontrolou. Naučte se využívat tento nástroj pro váš prospěch!
Délka školení
8 výukových hodin, kde 1 výuková hodina je 45 min.
Další informace
- Pochopit a zorientovat se v základních pojmech a pochopit důležitost správného nastavení SEO.
- Seznámit se pochopit důležitost nástrojů pro návrh klíčových slov pro webové stránky i pro online propagaci.
- Seznámit se s prostředím pro návrh a realizaci online kampaní na internetu.
- SEO – Podrobný popis jak dělat on-page SEO (přímo na webových stránkách) a off-page SEO (mimo webové stránky). Ukážeme si co je sitemap a webmaster tools. Jak je důležitý responsivní/adaptivní design pro naše SEO.
- PPC – Popis založení účtu v systémech Google AdWords a Sklik. Vytvoření kampaní a jejich nastavení.
- Použití nástroje pro návrh klíčových slov pro použití jak v SEO tak v PPC.
Školení je určeno pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.
Cena kurzu
- Uvedená cena je bez 21% DPH
- Uvedená cena je bez 21% DPH