Kurz – Základy digitálního marketingu

  1. Úvodní stránka
  2. chevron_right
  3. Jednodenní kurzy digitálního marketingu
  4. chevron_right
  5. Kurz – Základy digitálního marketingu

Internet patří mezi nejmasověji používané médium a současně tak roste důležitost on-line marketingu v jakémkoliv oboru podnikání. Objevte zákonitosti marketingu v digitálním prostředí a získejte inspiraci pro propagaci vlastních produktů či služeb na internetu. Poznejte, jak se správně prezentovat na webu, jak využít online reklamu, e-mail marketing, sociální sítě, PPC kampaně, mobilní marketing a řadu dalších možností digitální komunikace.

Pronikněte do světa online marketingu a oslovte své zákazníky komunikací 21. století!

Délka školení

8 výukových hodin, kde 1 výuková hodina je 45 min.

Termíny školení

Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
11.11. 2019Brno8 hod 3617,-KčsendPŘIHLÁSIT SE

Další informace

Cíle školení
Obsah školení
Komu je školení určeno

Cíle školení

  • Pochopit a zorientovat se v základních pojmech v oblasti digitálního marketingu
  • Seznámit se s nástroji využívanými v online marketingu.
  • Seznámit se s využitím sociálních sítí pro online marketing.
  • Seznámit se nástrojem používaným pro analýzu naší činnosti v rámci online marketingu.
  • Seznámit se s aktuálními praktickými ukázkami a příklady.

Obsah školení

  • Úvod do světa digitálního marketingu a jak v něm zanecháváme stopu.
  • Vysvětlení frameworku See-Think-Do-Care.
  • Základní popis možností v digitálním marketingu:
    • SEO – Jak správně nastavit a spravovat web aby ho vyhledávače zobrazovali co nejvýše ve výsledků vyhledávání. Navíc si ukážeme nástroj Google Search Console abychom věděli, co se o našich stránkách myslí Google.
    • PPC – reklama ve vyhledávačích Google a Seznam pomocí jejich služeb Google AdWords a Sklik.
    • Email marketing – Ukázat jak lze v současné době používat email jako účinný nástroj komunikace se zákazníky. Jako nástroj je zde MailChimp, který nám pomáhá se správou kontaktů a hromadným rozesíláním emailů.
    • Sociální sítě – Zorientujeme se jak spravovat svoje firemní stránky na sociálních sítích a jak na nich můžeme jednoduše inzerovat. Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ …
    • Analytika – Bez kontroly nemůžeme říci, jestli se nám něco daří nebo ne. A k tomu nám slouží nástroj Google Analytics, kde dokážeme zjistit, jestli to děláme dobře nebo špatně.

Komu je školení určeno

Školení je určeno pro manažery malých a středních firem; pro podnikatele a majitele firem, pro marketingové pracovníky.

Absolvováním školení získají účastníci přehled o nástrojích digitální komunikace a to jak pro vlastí realizaci online marketingu, tak pro získání přehledu v této oblasti pro komunikaci s externím dodavatelem, který firmě online marketing zajišťuje – stanou se kompetentními partnery a budou se nejen orientovat v daných pojmech a principech, ale budou také vědět co a jak chtít v rámci online marketingu a v neposlední řadě nebudou platit daň za „nevědomost“ v této oblasti.

Cena kurzu

1 učastník
3 490 Kčza účasníka
  • Uvedená cena je bez 21% DPH
5+ učastníků
dohodou  
  •  

Nezávazná přihláška na kurz Základy digitálního marketingu

Vaše osobní údaje zpracujeme za účelem odeslání emailu na váš dotaz/přihlášku. Kompletní informace o ochraně osobních údajů
Menu