Přednáška o Digitálním marketingu na MBA studiu

V neděli 2. dubna jsem v Olomouci přednášel pro studenty MBA studia. Tato přednáška měla být původně 2h dlouhá, ale nakonec se protáhla na 3h a zúčastnilo se jí 16 studentů.

Přednáška byla koncipována jako úvod do digitálního marketingu pro manažery, která měla studenty uvést do světa digitálního marketingu (DM). Takže jsme během 3h prošli naprosté základy digitálního marketingu – jaké jsou možnosti využití DM a aplikace DM na propagaci produktů či služeb. Samozřejmě to nebyla klasická “usínací” přednáška, ale studenti se velmi často zapojovali do průběhu přednášky s doplňujícími dotazy. V rámci přednášky zazněla informace o prudkém vývoji webových stránek a potřebě se o ně neustále starat. Dále se účastníci dozvěděli, že email marketing není mrtvá věc ba naopak, že pomocí nástrojů jako je MailChimp, má stále svoje místo ve světě digitálního marketingu. Na obrázku můžete vidět ukázku z prezentace, které byla použita na přednášce, kde jsou zdůrazněny výhody digitálního marketingu.

Vždy, když mluvím o digitálním marketingu, tak kromě teoretické roviny, uvádím také příklady z našich kampaní nebo činností, které jako CENTRUM-VZDĚLÁVÁNÍ.cz realizujeme, případně demonstruji také na datech, které máme od naších klientů (samozřejmě s jejich souhlasem).

Reakce účastníků

Zmíním zde pár neformálních reakcí, které jsem obdržel po skončení přednášky.

Přednáška pro mě byla velmi naučná, spoustu poznatků a “vychytávek” se snažím aktivně využívat ve svém zaměstnáni. Za mě prozatím nejvíce přínosná prezentace za dobu studia.

Přednáška byla trochu více techničtějšího rázu, ale i tak jsem se dozvěděl mnoho nových věcí.

Fotografie z přednášky pro MBA studium

Předchozí příspěvek
ECDL a Digitální marketing
Následující příspěvek
Reference ze školení na téma Digitálního marketingu ve firmách

Související články

Menu