{"id":96,"date":"2019-05-07T00:00:00","date_gmt":"2019-05-06T22:00:00","guid":{"rendered":"https:\/\/dm.visionslabs.io\/2019\/05\/07\/koho-sledovat-na-socialnich-sitich-v-ramci-digitalniho-marketingu\/"},"modified":"2021-08-25T12:02:52","modified_gmt":"2021-08-25T10:02:52","slug":"koho-sledovat-na-socialnich-sitich-v-ramci-digitalniho-marketingu","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/digitalni-marketer.cz\/koho-sledovat-na-socialnich-sitich-v-ramci-digitalniho-marketingu\/","title":{"rendered":"Koho sledovat na soci\u00e1ln\u00edch s\u00edt\u00edch v r\u00e1mci digit\u00e1ln\u00edho marketingu?"},"content":{"rendered":"\n
Skoro na ka\u017ed\u00e9m kurzu \u010di \u0161kolen\u00ed padne ot\u00e1zka – „Koho sledovat v r\u00e1mci digit\u00e1ln\u00edho marketingu?“. Tento \u010dl\u00e1nek je tak takov\u00fdm shrnut\u00edm na\u0161\u00ed odpov\u011bdi, kter\u00e1 v\u011bt\u0161inou sm\u011b\u0159uje na odkazy na soci\u00e1ln\u00ed s\u00edt\u011b jednotliv\u00fdch firem \u010di osob.<\/p>\n\n\n\n
Aby se dalo v tomto \u010dl\u00e1nku l\u00e9pe orientovat, rozd\u011blili jsme ho dle jednotliv\u00fdch t\u00e9mat, pokud to bylo mo\u017en\u00e9. S t\u00edm, \u017ee nejd\u0159\u00edve za\u010d\u00edn\u00e1me s odkazy na Twitterov\u00e9<\/strong> \u00fa\u010dty, kter\u00e9 m\u016f\u017eete jednodu\u0161e sledovat a na konec jsme p\u0159idali p\u00e1r Facebookov\u00fdch<\/strong> skupin, kam se m\u016f\u017eete p\u0159ipojit.<\/p>\n\n\n\n Na \u010desk\u00e9m Twitteru lze sledovat docela hodn\u011b \u00fa\u010dt\u016f, kter\u00e9 v\u00e1m mohou pom\u00e1hat udr\u017eovat va\u0161i informace o SEO „aktu\u00e1ln\u00ed“, tak\u017ee jsme vybrali jen p\u00e1r \u00fa\u010dt\u016f, kter\u00e9 n\u00e1m p\u0159ijdou neju\u017eite\u010dn\u011bj\u0161\u00ed.<\/p>\n\n\n\n Jsou zde zastoupeni jak z Google,<\/strong> tak ze Seznamu<\/strong>, co\u017e n\u00e1s z hlediska SEO<\/strong> v \u010cesk\u00e9 republice zaj\u00edm\u00e1 nejv\u00edce – sou\u010dasn\u011b zde m\u00e1me tak\u00e9 mnoho odborn\u00edk\u016f. Zde bych mo\u017en\u00e1 vyp\u00edchl Filipa Podstavce,<\/strong> jako autora skv\u011bl\u00e9ho n\u00e1stroje Marketing miner<\/a>.<\/p>\n\n\n\n S t\u00e9matem PPC<\/strong> tak\u00e9 nen\u00ed probl\u00e9m na \u010desk\u00e9m Twitter\u016f<\/strong>. M\u016f\u017eete zde sledovat osoby jak ze Seznamu<\/strong> (resp. SKliku<\/strong>), tak z Google<\/strong>. <\/p>\n\n\n\n U e-mail marketingu ji\u017e nast\u00e1v\u00e1 trochu „v\u011bt\u0161\u00ed“ o\u0159\u00ed\u0161ek koho sledovat, ale najdou se minim\u00e1ln\u011b dv\u011b osobnosti, kter\u00e9 stoj\u00ed za to sledovat.<\/p>\n\n\n\n Nakonec jsme je\u0161t\u011b p\u0159idali samotn\u00fd TW \u00fa\u010det od e-mail marketingov\u00e9ho n\u00e1stroje \u010d\u00edslo 1 – MailChimp<\/strong>.<\/p>\n\n\n\n Nyn\u00ed p\u0159id\u00e1me trochu „mixu“ dal\u0161\u00edch t\u00e9mat z digit\u00e1ln\u00edho marketingu<\/strong>, kde ji\u017e nesledujeme v\u00edce „podobn\u00fdch“ \u00fa\u010dt\u016f, ale sp\u00ed\u0161e jednotlivce.<\/p>\n\n\n\n Jde opravdu o r\u016fznorodou skupinu, kde si v\u017edy n\u011bco najdete, co je dobr\u00e9 v\u011bd\u011bt. <\/p>\n\n\n\n Abychom nezapomn\u011bli na nejv\u011bt\u0161\u00ed soci\u00e1ln\u00ed s\u00edt, dopl\u0148ujeme i seznam skupin, kde se bu\u010f \u0159e\u0161\u00ed jednotliv\u00e1, konkr\u00e9tn\u00ed, t\u00e9mata nebo se jedn\u00e1 o „v\u00edce \u00fa\u010delov\u00e9“ skupiny.<\/p>\n\n\n\n U Facebookov\u00e9 skupiny Holky z marketingu<\/strong> nem\u016f\u017eeme potvrdit jak\u00e9 informace zde p\u0159esn\u011b jsou, proto\u017ee zat\u00edm nem\u00e1me v t\u00fdmu d\u00edvku\/sle\u010dnu\/mladou pan\u00ed, kter\u00e1 by mohla b\u00fdt sou\u010d\u00e1st\u00ed t\u00e9to skupiny, ale \u010dasto jsme o t\u00e9to skupin\u011b sly\u0161eli. U WordPress<\/strong> skupiny by se mohlo zd\u00e1t, \u017ee se zde \u0159e\u0161\u00ed pouze nejpopul\u00e1rn\u011bj\u0161\u00ed CMS WordPress<\/strong>, ale \u010dasto se zde \u0159e\u0161\u00ed i ostatn\u00ed ot\u00e1zky v r\u00e1mci digit\u00e1ln\u00edho marketingu. <\/p>\n\n\n\nKoho sledovat v r\u00e1mci SEO<\/h2>\n\n\n\n
Koho sledovat v r\u00e1mci PPC<\/h2>\n\n\n\n
Koho sledovat v r\u00e1mci e-mail marketingu?<\/h2>\n\n\n\n
Koho sledovat v r\u00e1mci dal\u0161\u00edch t\u00e9mat?<\/h2>\n\n\n\n
A co sledovat na Facebooku?<\/h2>\n\n\n\n