ECDL a Digitální marketing

ECDL a Digitální marketing

V posledních měsících jsem usilovně spolupracovali na lokalizaci sylabu nového modulu ECDL M18 Digitální marketing (Využívání digitálních technologií v marketingu), který se snaží na úrovni digitální gramotnosti definovat, co je potřebné znát a umět v oblasti digitálního marketingu.

Na stránkách ECDLhttp://www.ecdl.cz/sylaby.php – se můžete dočíst:

Využívání digitálních technologií v marketingu (Digital Marketing) je zaměřeno na znalost základních principů a možností tohoto mladého marketingového odvětví. Úspěšný absolvent by měl chápat principy digitálního marketingu, jeho výhody i omezení, znát možnosti prezentace na internetu, umět efektivně využívat sociální média pro propagaci a získávání obchodních kontaktů, umět využívat analytické nástroje pro měření a sledování úspěšnosti a dopadu marketingových kampaní. Dostupnost programu je plánována druhou polovinu roku 2017. Na lokalizaci Sylabu spolupracovala společnost Počítačová služba, s.r.o.

Co je to ECDL?

Koncept ECDL (European Computer Driving Licence) pochází z Irska a je zaměřen na digitální gramotnost, kde definuje co je potřeba znát a umět, abychom mohli říci, že jsme digitálně gramotní, a dále také poskytuje nástroj pro jeho ověření. Základní koncept obsahoval 7 modulů, které byly zaměřeny na práci s kancelářským software, ale jak postupovala doba tak se koncept ECDL rozšiřoval. Aktuální přehled modulů najdete na oficiálních stránkách ECDL. Naše společnost aplikuje koncept ECDL už více jak 10 let v České republice a jsme mezi vybranými společnostmi, které s ECDL úzce spolupracují.

Nový kurz Digitální marketing dle ECDL

Připravili jsme pro Vás nový kurz, který je postaven právě na sylabu modulu M18 ECDL. Tento kurz jsme pojmenovali Digitální marketing dle ECDL a popis kurzu můžete nalézt buď na firemních stránkách nebo produktových stránkách zde. Jedná se o 40h kurz, kdy se během 5 dnů seznámíte se všemi podstatnými informacemi z oblasti digitálního marketingu.

Obsah kurzu – tématické celky

  1. Den – Úvod do digitální ho marketingu
  2. Den – Marketing přes vyhledávače – SEM (Search Engine Marketing) – SEO a PPC
  3. Den – Email marketing
  4. Den – Firemní sociální sítě – Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+
  5. Den – Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics

Během školení si projdeme a seznámíme se s aktuálními trendy i praktickými činnostmi v konkrétních službách jako je například MailChimp pro email marketing. Dále si ukážeme reklamní systémy Google AdWords, Seznam Sklik či Facebook reklamní systém. Součástí marketingu přes vyhledávače je i část SEO, neboli zaměření se na to, co je důležité mít na svých stránkách, co si zkontrolovat a co vyhledávače vyžadují. A na závěr si projdeme nástroj Google Analytics, jak ho propojit s Google Search Console nebo Google AdWords, jak si správně nastavit profil a především, jak číst data, které nám Google Analytika poskytne, neboli jak data interpretovat.

Navazující kurz – Digitální marketing pomocí WordPress

Pokud by Vám toto školení nestačilo, pak Vám nabízíme i pokročilejší školení a to Digitální marketing pomocí WordPress, který již předpokládá znalosti z předchozího kurzu. Hlavním úkolem tohoto kurzu je aplikovat všechny tyto vědomosti a informace do praxe a v kontextu open-source redakčního systému WordPress. Více informací naleznete na této stránce.

Máte li dotaz k digitálnímu marketingu, ozvěte se nám.

Vaše osobní údaje zpracujeme za účelem odeslání emailu na váš dotaz/přihlášku. Kompletní informace o ochraně osobních údajů

 

, , , , , ,
Předchozí příspěvek
Novinky v Digitálním marketingu od začátku roku 2017
Následující příspěvek
Přednáška o Digitálním marketingu na MBA studiu

Související články

Menu