Jaké byly konference Reshoper, Marketing festival a Czech Online Expo?

Jaké byly konference Reshoper, Marketing festival a Czech Online Expo?

Letos proběhlo již několik konferencí a i když jsme o těchto konferencích informovali na našem IT webu – VisionsLabs, tak jsme se rozhodli dát i na tento web souhrn prvních letošních konferencí. Konkrétně Reshoper 2019, WordCamp Praha 2019, Marketing Festival 2019 a Czech Online Expo. Celý přehled konferencí na tento rok najdete zde.

Reshoper 2019

Konference Reshoper 2019

Tato akce byla kombinací konference a veletrhu, kdy konference byla placená pro menší část účastníků akce (cca 600) a veletrh byl zdarma a zúčastnilo se ho více jak 3 500 lidí. V porovnání s další podobnou akcí Czech Online Expo (o které si řekneme více později v článku) zde bylo dobře vyřešeno rozdělení konference a veletrhu, kdy jedná část nerušila z druhou.

Přednášky byly velice zajímavé a poznatky z těchto přednášek si můžete přečíst na našem IT webu – Celý náš report naleznete zde. Konečné hodnocení akce nemůže být jiné nežli pozitivní a to velmi. Spousta užitečných informací a inspirativních myšlenek. Skvěle organizovaná akce s výborným cateringem. Takže zase za rok ReShoper!

Web konference: https://www.reshoper.cz/
Hastag konference: #reshoper2019

WordCamp Praha 2019

Konference WordCamp Praha 2019

Na WordCampy (konference kolem nejpopulárnějšího CMS WordPress) jezdíme celkem pravidelně, takže jsme nemohli vynechat ani letošní v Praze. Celý report z této akce naleznete zde. Jinak musíme uznat, že letošní akce byla “trochu” obsahově chudší než předcházející akce, tak uvidíme jak dopadne WordCamp na podzim v Brně.

Web konference: https://2019.prague.wordcamp.org/
Hastag konference: #WordCampPraha

Marketing Festival 2019

Konference Marketing festival 2019

Po tom co, bylo oznámeno, že v roce 2018 nebude Marketing festival, ale bude až v roce 2019. Tak bylo velké očekávání, přece se jen jedná o akci, kde přednáší zahraniční řečníci a celkově je nastaven vysoký standard.

Celé naše dojmy z této akce si můžete přečíst zde. Nyní můžeme porovnávat poslední 3 marketing festivaly a musíme říci, že nejpřínosnějším byl asi ten v roce 2016. Byly zde i prezentovány nějaké případové studie a člověk se měl čím inspirovat. Na jednu stranu je pravda, že tato událost není o návodech, ale i tak trochu nějakého “praktična” by neuškodilo. Jinak se jedná o TOP akci konanou v Česku a to jak po stránce prostorů, cateringu, tak i servisu kolem. Ale jak se vytvářelo očekávání “nejlepší” marketing festival v historii, tak logicky byla očekávání vysoká

Web konference: https://www.marketingfestival.cz/
Hastag konference: #mktfest

Czech Online Expo

Na Czech Online Expo (a jeho předchůdcích) jsme ještě nebyli, takže to letos byla naše první návštěva této akce a rovnou jsme vyslali 3 členný tým. Určitě jedna z výhod této akce je obrovský počet přednášek, které se odehrají ve dvou dnech, ale zároveň nevýhoda je tato “masovost” akce, kde bylo více jak 6 000 účastníků.

Naše poznámky z této akce můžete nalézt na tomto odkazu. Hodnocení této akce bude spíše pozitivní. Pokud se podíváme na konferenci pohledem cena/výkon, tak je skvělé, jak se podařilo organizátorům poskládat velmi kvalitní “sestavu” za takto nízkou cenu. Jako vždy ne všechny přednášky měly pro nás nějakou přidanou hodnotu nebo pro nás byly inspirativní, ale minimálně zhruba polovina přednášek stála za to.

Co se nám moc nelíbilo, byly prostory a prezentační zařízení. Samotný secesní Průmyslový palác, je nádhernou stavbou, ale pro pořádání akce byly jednotlivé sály rozděleny pomocí nízkých “stěn”, které sice “pohledově” oddělily vystavovatele a jednotlivé “sály”, ale nezajistily zvukovou izolaci.

Web konference: https://www.czechonlineexpo.cz/
Hastag konference: #COE2019

Závěr

Akcí, které se týkají či dotýkají digitálního (internetového) marketingu je celá řada a proto se snažíme vybírat “pouze” to nejlepší a to vám ve formě reportů “naservírovat”. Samozřejmě, že získané nové informace okamžitě využíváme v našich školeních – nejčastěji přímo ve školení Digitální marketing dle ECDL.

Předchozí příspěvek
Blíží se školení “Digitální marketing dle ECDL” v Brně
Následující příspěvek
Koho sledovat na sociálních sítích v rámci digitálního marketingu?

Související články

Menu