Dne 2. 5. 2018 jsme v Olomouci pořádali druhý seminář pro členy Okresní hospodářské komory Olomouc . Tentokrát na téma Jak může firma využít digitální marketing? Tento seminář navazoval na předcházející seminář Moderní firemní webové stránky a opět jsme dopředu připravili základní analýzy digitálního marketingu účastníků z veřejného pohledu (nakonec to byly více jak 2x A4), které jsme během semináře okomentovali. Takže účastníci semináře, kromě nových vědomostí, odcházeli i s vypracovanými analýzami stavu jejich digitálního marketingu, co lze veřejně zjistit.
Co bylo obsahem semináře Jak může firma využít digitální marketing v Olomouci?
- Úvod do kontextu dnešní digitální doby.
- Ukázka v aplikaci Google AdWords Express.
V rámci tohoto semináře jsme opět vycházeli z praktických zkušeností naší IT divize VisionsLabs, která se věnuje jak tvorbě webových stránek, či mobilních aplikací, tak tvorbě/správě digitálního marketingu. Proto jsou naše semináře tak dobře hodnoceny, protože vycházíme z praxe.
Hodnocení účastníků semináře
Hodnocení účastníka ze společnosti Koyo Bearings ČR:
Seminář Jak může firma využít digitální marketing byl prakticky a věcně zaměřený. Leopold Podmolík je zkušený školitel s širokými znalostmi problematiky. Velmi příjemně mě překvapila zpracovaná analýza sociálních sítí každému účastníkovi na míru. Znalosti ze semináře využijeme ve firemním SEO, v Google Adwords a na sociálních sítích.
Hodnocení od účastnice semináře Anny Mestické:
Seminář o digitálním marketingu v podání Leopolda Podmolíka zaujal svým aktuálním a kvalitním náhledem do různých segmentů v oblasti marketingu, sociálních sítí a webových stránek. Velmi podnětné byly osobní zkušenosti z vlastních projektů a také informace k GDPR.
Hodnocení od účastníka ze společnosti Technické služby města Olomouce:
S tímto seminářem jsem byl velice spokojený a musím pochválit i velice příjemné vystupování a přístup přednášejícího. Seminář obsahoval komplexní poznatky z prostředí digitálního marketingu, který může využít téměř každá firma s minimem úsil.
Souhrnné hodnocení obou seminářů účastnic z Dopravního podniku města Olomouc:
- Seminář: Moderní firemní webové stránky
Seminář byl opravdu přínosný. Je vidět, že pan Podmolík ví, o čem mluví a s tvorbou webových stránek má velkou zkušenost. Seminář byl časově omezený, ale přesto byl poměrně vyčerpávající. Bezvadný byl přehled online nástrojů, které pomohou zlepšit naše webové stránky. Důležitá byla také část o propojení webu se sociálními sítěmi a vychytávky spojené s GDPR.
- Seminář: Jak může firma využít digitální marketing
Hlavním úskalím semináře byla jeho omezená délka. Digitální marketing je velmi široké téma, o kterém je možné mluvit dlouho. Bohužel 6 hodin je na toto téma pekelně málo. Proto byl seminář spíše nástřelový přehled jednotlivých typů digitálního marketingu. Přesto ale bylo vidět, že pan Podmolík tomuto tématu výborně rozumí. Opravdu škoda toho omezeného času. Jako nejpřínosnější hodnotím přehled online nástrojů pro digitální marketing (na vyhodnocování návštěvnosti, úspěšnosti nebo přímo na provádění některých marketingových úkonů).
Neocenitelné jsou také příklady z praxe a hlavně část o GDPR.
Za tato hodnocení jsme hrozně moc rádi a vděční, ale současně nás to zavazuje udržet si nastavenou úroveň seminářů či školení. Pokud byste měli zájem o školení na témata digitálního marketingu tak se neváhejte ozvat na email LPodmolik.ml@poc-sluzba.cz v případě, že byste měli zájem o přímou realizaci digitálního marketingu, tak se podívejte na webové stránky naší IT divize VisionsLabs.
Termíny seminářů
Nejprve termín semináře Moderní firemní webové stránky:
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Dále termín semináře Jak může firma využít digitální marketing?
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.