Podzimní termíny na téma digitální marketing v Brně

Po úspěšné realizaci našich seminářů Moderní firemní webové stránky a Jak může firma využít digitální marketing?, které jsem realizovali na jaře v Olomouci, se nyní přesouváme do Brna. Ve spolupráci s Regionální hospodářskou komorou Brno jsme připravili podzimní termíny na téma digitální marketing v Brně.

Obsah seminářů

Budeme se držet ověřeného obsahu, který dle reakcí účastníků v Olomoucizde a zde – byl velmi povedený a byl provázaný s praktickými informacemi. Možná si ještě můžeme upřesnit, proč jsme zorganizovali právě dva na sebe navazující semináře. Jak možná víte, máme v naší nabídce 5-denní komplexní školení Digitálního marketingu dle ECDL, ale toto školení je pro mnohé je příliš dlouhé a v dnešní hektické době nemají celých 5 dní na podrobné studium digitálního marketingu. Tak jsme přišli se 2 semináři, které lze absolvovat i samostatně, ale přece jen lepší je absolvovat oboje pro kompletní představu, co všechno může vaše firma podniknout v rámci digitálního marketingu.

1. Moderní firemní webové stránky

Moderní firemní webové stránky

Ukázka z prezentace ze semináře Moderní firemní webové stránky

První seminář se zabývá, jak z názvu vyplývá, webovými stránkami, protože to je základ. Proč jsou webové stránky základním stavebním kamenem každého digitálního marketingu ve firmě? Protože všechny naše aktivity či komunikační kanály směřují na web, kde máme šanci potencionálnímu zákazníkovi vysvětlit, proč by u nás měl objednat služby či produkt. A protože velmi často je nejlepší kanál přímé návštěvnost z vyhledávačů, tak je potřeba pořádně vyřešit otázku SEO. A proto větší část tohoto semináře je zaměřena na webové stránky ze všech možných úhlů tak, aby jste byli co možno nejvýše ve vyhledávači na vaše důležité dotazy.

Celý popis tohoto semináře naleznete na našich firemních stránkách zde.

2. Jak může firma využít digitální marketing?

Jak může firma využít digitální marketing

Ukázka z prezentace ze semináře Jak může firma využít digitální marketing

Druhý seminář se již zabývá více detailně samotným digitálním marketingem jako nástavbou nad “správnými” webovými stránkami. Probírají se možnosti v PPC systémech, a to jak v Google AdWords Express, který je určen pro “svépomoc”, tak i možnosti Google AdWords, který je určen pro uživatele, kteří to myslí vážně s PPC reklamami a chtějí jít do hloubky. Dále se věnujeme modernímu email marketingu a to pomocí nástroje #1 – MailChimp. Také sociální sítě nemohou chybět, ukážeme si základní možnost v největších sociálních sítích a potom i možnosti reklamy hlavně v sociální síti Facebook. 

 

Informace z praxe

Kde bereme všechny informace z praxe? Přímo z naší IT divize VisionsLabs, která se již několik let věnuje tvorbě webových stránek, webových aplikací a mobilních aplikací. A proto si myslíme, že jde o pěkné propojení teorie a praxe, a tak naše kurzy či semináře dostávají daleko větší užitečnost pro účastníky školení, protože na nich často padají velmi konkrétní dotazy.

Cena pro členy RHK Brno za 1 seminář

  • 1 290,- (včetně DPH) člen RHK Brno.
  • 1 590,- Kč (včetně DPH) nečlen.

Termíny seminářů

Nejprve termín semináře Moderní firemní webové stránky:

Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.

Pro přihlášení přímo přes stránky RHK Brno je tento odkaz.

Dále termín semináře Jak může firma využít digitální marketing?

Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.

Pro přihlášení přímo přes stránky RHK Brno je tento odkaz.

Předchozí příspěvek
Seminář – Jak může firma využít digitální marketing v Olomouci
Následující příspěvek
Nové termíny na kurz Digitální marketing dle ECDL

Související články

Menu