Seminář: Moderní firemní webové stránky v Brně - 2018

Seminář: Moderní firemní webové stránky v Brně – 2018

Dne 11. 10. 2018 jsme uspořádali ve spolupráci s Regionální hospodářskou komorou Brno seminář na téma webových stránek s názvem Moderní firemní webové stránky. I když v poslední době naše ekonomika šlape na 110% a tudíž je málo času na vzdělávání, tak se podařilo poskládat zajímavou skupinu 7 lidí z různých oborů a firem, kteří měli zájem o nové informace týkající se webových stránek.

Co bylo obsahem semináře?

Ukázka z prezentace - GSC
Ukázka z prezentace – GSC

Obsah semináře Moderních webových stránek v Brně byl v základu stejný jako při konání v Olomouci – článek zde. Obsah byl následující:

  1. Úvod do digitální doby.
  2. Open-source CMS vs řešení na mírů
  3. SEO a proč ho nepodceňovat.
    • Provedeme SEO na několika stránkách.
  4. Jak si zkontrolovat svoje webové stránky.
    • Rozebrání připravené analýzy současných webových stránek účastníků.
  5. Google analytics.
    • Rozebrání ukázkových dat.
  6. GDPR a webové stránky.

Průběh semináře

Z důvodu mnoha dotazů, které byly v průběhu semináře pokládány, se seminář protáhl skoro o hodinu :). Zde je potřeba říci, že většina účastníků zůstala až do konce, protože měli o dané téma velký zájem. Velmi často se řešili praktické otázky, se kterými přicházeli účastníci z vlastní praxe. Dále jsme strávili delší čas u rozboru jednotlivých analýz (webových stránek účastníků semináře), které měli účastnicí předem připraveny a velmi si je chválili. Hlavní důvod spokojenosti účastníků byl, že odcházeli s něčím konkrétním, s konkrétními radami či poznatky pro vlastní webové stránky.

Hodnocení od několika účastníků semináře

Nejprve hodnocení od paní Brázdové ze společnosti Real Spektrum, a.s.

Seminář Moderní firemní webové stránky pro mě byl díky zkušenému lektorovi velmi přínosný. Leopold byl velmi ochotný a trpělivě všem vysvětlil, jak si kontrolovat webové stránky, jak lépe používat webovou analytiku i na co si dát pozor při tvorbě nového obsahu. Také jsem se dozvěděla více o základech SEO a fungování vyhledávačů. Vše bylo velmi srozumitelně podané a vybrané části byly předvedeny i na praktických ukázkách. Děkuji za užitečné informace 🙂

Další hodnocení je od paní Petrlové ze společnosti IP systém a.s..

Seminář „Moderní firemní webové stránky“ předčil mé očekávání. Lektorovi se podařilo jednoduchým a přesto výstižným způsobem obsáhnout širokou problematiku webové prezentace firmy. Za přínosnou považuji především dopředu provedenou analýzu webových stránek, kterou jsme na místě všichni obdrželi. Následný výklad zohledňoval konkrétní potřeby jednotlivých webů, jejichž obsahovou i technickou stránku lektor dopředu znal. Svým pojetím tvoří seminář skvělý odrazový můstek pro účast na dalších kurzech, které mají užší zaměření. Účast vřele doporučuji.

Za tyto hodnocení jsme velice rádi a nabijí nás energii do další práce.

Další termíny na témata digitální marketing

Jedno-denní semináře či workshopy

Omlouváme se, ale nyní nemáme zde žádné termíny. Zkuste to později.

5-denní kurz Digitální marketing dle ECDL

Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.
Obecné novinky
CMS, Digitální marketing, GDPR, Google, Google Analytics, seo, Webové stránky

Archivy

Nové termíny na kurz Digitální marketing dle ECDL
První úspěšný absolvent mezinárodní zkoušky z digitálního marketingu dle standardů ECDL

Další podobné články