Dne 23. a 24. září se konala v Praze akce WebExpo 2016 (web). Tato konference byla věnovaná několika pohledům na web – z hlediska vývojáře, designera a businessmana. Akce se konala v Lucerna Great Hall, Lucerna Cinema a Lucerna Music Bar. Na této akci vystoupilo kolem 70 přednášejících a zúčastnilo se ji více jak 2 000 účastníků. Pojďme se podívat na “Dojmy z WebExpa 2016”.Dojmy z WebExpa 2

Organizace WebExpa 2016

WebExpo 2016 se letos konala v Paláci Lucerna resp Great Hall, Lucerna Cinema a Lucerna Music Bar. Jak by se prvně mohlo zdát, jedná se o zajímavé prostory, ale realita nebyla tak růžová. Ve velkém sále Lucerny nebylo často přednášející slyšet kvůli hluku ze stánků sponzorů konference. Dále pak v Lucerna Music Bar nebylo mnoho míst k sezení a často se muselo během přednášek sedět na zemi. Naopak v Kině bylo většinou dostatek míst k sezení a účastník konference si tak mohl v klidu vychutnat danou přednášku. Ale pokud bychom to porovnávali například s mDevCamp (web), který se konal v kinosálech v multiplexu Černý most, pak na mDevCampu byl  pro účastníky daleko lepší komfort (více místa, dostatek prostoru).

Dojmy z WebExpa 1Přednášky WebExpa 2016

Jak tomu už na takových to akcí bývá, byly zde zajímavé přednášky a pak ty, které člověk nějak přetrpí. Asi pro mě největším zážitkem celé konference byla přednáška od Jana Kvasničky, kterou si můžete prohlédnout na jeho blogu – odkaz, která rozebírala české e-shopy z hlediska chyb mobilního designu. Další velice zajímavou přednáškou z řad vývojářských byla od Tomasz Ducin a jeho TypeScript – odkaz. Poslední, co mě zaujalo byly business přednášky od Apiary (Lukáš Linhart) a Andrej Kiska ml. o životě firmy v USA resp. o financování startupu.

Další odkazy na dojmy z WebExpa 2016

Další informace můžete najít pod hashtagem #webexpo.

Celkové shrnutí WebExpa 2016

Je potřeba uznat, že organizace tak velké konference, jako bylo WebExpo, určitě není lehká, ale na příkladě konference mDevCamp jde vidět, že lze zvolit vhodnější prostory a celkově služby kolem. Přednášky šlo rozdělit na 3 části – kvalitní (které člověka obohatili) – průměrné (pouhá teorie) – podprůměrné (“jsme dobří a tečka”, “hledáme lidi” a podobně). Kdybych měl akci souhrnně ohodnotit, asi by to bylo “neurazilo ani nenadchlo“. Čekal jsem od této konference více. V blízké době se zúčastníme i další akce – Marketing festivalu (web), takže se můžete opět těšit na nové informace.

Předchozí příspěvek
Základní pojmy v digitálním marketingu
Následující příspěvek
Kurzy digitálního marketingu jsou vhodné pro výzvy 043 a 060

Související články

Menu