Koho sledovat na sociálních sítích v rámci digitálního marketingu?

Koho sledovat na sociálních sítích v rámci digitálního marketingu?

Skoro na každém kurzu či školení padne otázka – “Koho sledovat v rámci digitálního marketingu?”. Tento článek je tak takovým shrnutím naší odpovědi, která většinou směřuje na odkazy na sociální sítě jednotlivých firem či osob.

Aby se dalo v tomto článku lépe orientovat, rozdělili jsme ho dle jednotlivých témat, pokud to bylo možné. S tím, že nejdříve začínáme s odkazy na Twitterové účty, které můžete jednoduše sledovat a na konec jsme přidali pár Facebookových skupin, kam se můžete připojit.

Koho sledovat v rámci SEO

Na českém Twitteru lze sledovat docela hodně účtů, které vám mohou pomáhat udržovat vaši informace o SEO “aktuální”, takže jsme vybrali jen pár účtů, které nám přijdou nejužitečnější.

Jsou zde zastoupeni jak z Google, tak ze Seznamu, což nás z hlediska SEO v České republice zajímá nejvíce – současně zde máme také mnoho odborníků. Zde bych možná vypíchl Filipa Podstavce, jako autora skvělého nástroje Marketing miner.

Koho sledovat v rámci PPC

S tématem PPC také není problém na českém Twitterů. Můžete zde sledovat osoby jak ze Seznamu (resp. SKliku), tak z Google.

Koho sledovat v rámci e-mail marketingu?

U e-mail marketingu již nastává trochu “větší” oříšek koho sledovat, ale najdou se minimálně dvě osobnosti, které stojí za to sledovat.

Nakonec jsme ještě přidali samotný TW účet od e-mail marketingového nástroje číslo 1 – MailChimp.

Koho sledovat v rámci dalších témat?

Nyní přidáme trochu “mixu” dalších témat z digitálního marketingu, kde již nesledujeme více “podobných” účtů, ale spíše jednotlivce.

Jde opravdu o různorodou skupinu, kde si vždy něco najdete, co je dobré vědět.

A co sledovat na Facebooku?

Abychom nezapomněli na největší sociální sít, doplňujeme i seznam skupin, kde se buď řeší jednotlivá, konkrétní, témata nebo se jedná o “více účelové” skupiny.

U Facebookové skupiny Holky z marketingu nemůžeme potvrdit jaké informace zde přesně jsou, protože zatím nemáme v týmu dívku/slečnu/mladou paní, která by mohla být součástí této skupiny, ale často jsme o této skupině slyšeli. U WordPress skupiny by se mohlo zdát, že se zde řeší pouze nejpopulárnější CMS WordPress, ale často se zde řeší i ostatní otázky v rámci digitálního marketingu.

I takové informace předáváme na našem školení Digitální marketing dle ECDL. Doufám, že brzy se uvidíme 🙂

, , , , , ,
Předchozí příspěvek
Jaké byly konference Reshoper, Marketing festival a Czech Online Expo?
Následující příspěvek
Kurzy Digitálního marketingu na podzim 2019

Související články

Menu