Vypsali jsme nové termíny několika typů školení na téma digitální marketing. Vypsali jsme jak dlouhodobé školení (5 dnů) tak i jednodenní školení.
Jednodenní školení na téma digitální marketing
Jednodenní školení na téma digitálního marketingu jsou určena pro ty, které zajímá jen základní informace v komplexním pohledu na digitální marketing, pro ty je určen Základy digitální marketingu. Dále máme připraveny kurz pro pokročilejší uživatele, kteří by rádi realizovali digitální marketing pomocí CMS WordPress.
Detailní informace o školeních se dozvíte na stránce o školení.
Navíc pro členy Hospodářské komory ČR máme připravenou slevu ve výši 20%.
Termíny – Základy digitální marketingu
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Termíny – Digitální marketing pomocí WordPressu
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Školení Digitální marketing dle ECDL
Toto školení je 5 dnů a celkově 40 hod, takže se jedná také o vhodné školení v rámci POVEZ II. Běžná cena školení je 18 690 Kč bez DPH, ale pro členy Hospodářské komory ČR máme připravenou slevu ve výši 20% a to na 14 952 Kč bez DPH při závazném objednání do 30.9. 2017.
Stručný obsah školení
- den – Úvod do DM – seznámení se všemi možnostmi
- den – Marketing přes vyhledávače – SEM – webové stránky resp. SEO a PPC systémy.
- den – Email marketing v 21. století
- den – Firemní sociální sítě – správa a propagace
- den – Kontrolujte svůj web pomocí Google Analytics
Detailní informace o školení se dozvíte na stránce o školení.
Termíny DM dle ECDL
Aktuálně není vypsaný žádný termín, v případě zájmu můžete kurz poptat na emailu info@poc-sluzba.cz.Školení Digitální marketing dle DMI
Školení Digitální marketing dle DMI je 5 dnů. A jedná se o školení, které slouží i jako příprava na mezinárodní zkoušku, která se realizuje v testovacím středisku PEARSON VUE.
Moduly školení
-
Úvod do digitálního marketingu.
-
Optimalizace pro vyhledávače (SEO).
-
PCP reklama ve vyhledávačích.
-
E-mail marketing.
-
Display reklama.
-
Marketing na sociálních sítích – oslovení zákazníků.
-
Marketing na sociálních sítích – udržení kontaktů se zákazníky.
-
Mobilní marketing.
-
Analytika – sledování, monitoring a optimalizace marketingové aktivity.
-
Strategie a plánování.
Detailní informace o školení se dozvíte na stránce o školení.