Navazujeme na náš minuloroční článek, který shrnul marketingové akce v roce 2021. Letos snad bude více akcí, protože minulý rok se velké spousta zrušila, protože čekali,že to půjde prezenčně, ale realita byla jiná. Aktuálně snad bude lepší situace a také mají organizátoři více času případně připravit on-line verzi jejich konferencí a akcí. Pojdme se tedy podívat na náš přehled marketingových akcí a konferencí v roce 2022.
Kafe & Marketing – online
Akce Kafe & Marketing je menší většinou offline povídání nad šálkem kávy na měsíční bázi. Nyní je tato akce převedena do on-line prostředí. Za touto akci stojí lidi z agentůry Včeliště. Zkusíme se hned v Lednu připojit na první letošní „kafe“ a uvidíme co se dozvíme.
Datum
1.2. 2022
Místo
On-line
Vstupenky
Zdarma
Czech On-line Expo 2022
Na Czech On-line Expo jsme byli předminulý rok poprvé a byl to docela zajímavý zážitek, ale taky velká „masovka“ z hlediska počtu účastníků akce. Program je rozdělen do několika „pod“ summitů vždy zaměřených na jednotlivé odvětví jako např. SEO či Logistika. Souběžně tak poběží paralelně přednášky na 15 místech. A základní cena je zatím stále velmi „přitažlivá“. A jaký byl náš „první“ COE ? – to si můžete přečíst v tomto článku. Myslím, že máme zakoupené vstupenky, ještě z předcházejícího ročníku, ale asi se rozhodneme až těsně před termínem akce, jestli se vydáme na tuto akci z hlediska okamžité situace.
Datum
16. – 17. února
Místo
PVA Expo Praha
Vstupenky
Základní: 483 Kč
WordCamp Praha 2022 – online
Konference WordCamp je naše velmi oblíbená, protože se jedná o „směs“ přednášek a informací jak ze světa WordPress, tak i z marketingu, či dalších oblastí. V aktuální době je většina akcí on-line stejně tomu bylo v minulém roce. Už to bude naše několikátá účast na této konferenci a to jak v „Praze„, tak i v Brně. Praha a Brno se vždy pěkně střídají – Praha je v první polovině roku a Brno je v druhé polovině.
Řečníci zatím nebyli odhaleni, ale věříme, že opět půjde o zajímavé jména a bude se na co těšit.
Datum
26. 02. 2022
Místo
On-line
Vstupenky
Zdarma
ReShoper 2022 Praha
V roce 2021 se Reshoper neuskutečnil z pochopitelných důvodů. Ale letos to vypadá, že by se mohl ročník 2022 uskutečnit. Samozřejmě budou omezené kapacity, protože se dá předpokládát, že budou nařízeny nějaké hygienické limity. Pokud by vás zajímal naše poznatky z ročníku 2020 tak se můžete podívat na náš článek – Reshoper 2020. Za nás se na tuto akci těšíme, protože byla velmi praktická, data, zkušenosti z praxe a podobně. To je přesně to co hledáme na podobných konferencích a akcích.
Datum
13. dubna 2022
Místo
PVA Expo Praha
Vstupenky
Veletrh zdrama
Konference 4 344 Kč s DPH
Konference Marketing festival 2022 Praha
Marketing festival je jedna z největších akcí pořádaných u nás. Její dosah je mezinárodní a tomu i odpovídá forma přednášek, které jsou vedeny na velkém jevišti v anglickém jazyce. Konkrétní program naleznete na webových stránkách https://www.marketingfestival.cz/cs/. V roce 2019, musíme říci, jsme byli celkem zklamáni z obsahu konference, která byla velmi nezáživná a moc přidané hodnoty jsme neviděli viz náš článek – Jaký byl Marketing Festival 2019 v Praze?. V letech 2020 a 2021 se rozhodli organizátoři přejít do on-line formátu v kombinaci předtočenými rozhovory a živími dotazy po „přednášce“. Tento formát bude pravděpodobně i letos, ale zatím žádné informace o letošním ročníku.
Datum
?? 2022
Místo
On-line
Vstupenky
? Kč
SEO Restart 2022, PPC Restart 2022 a další
Minulý rok jsme navštívil Data Restart 2021 – viz náš článek. Byl to náš již 2. Restart hned po SEO Restartu, takže můžeme s klidným srdcem tyto akce doporučit. Perfektní organizace, kvalitní řečníci, super občerstvení a hlavně v dnešní době dbání na hygienické normy. Sledujte jejich webovky – https://restarty.cz/ nebo jednotlivé weby – PPC Restart, Data Restart, Brand Restart, Social Restart nebo Project Restart. V letošním roce proběhnou ještě dva velké Restarty a to 22. 9. 2022 a 3. 11. 2022, obojí v Multifunkčním centru Dlabačov na Praze 6.
Co sledovat ze zahraničí
Google I/O 2021
Google IO je obrovská akce od společnosti Google a většinou se na nich dozvídáme novinky ze všech možných oblastí, kterým se Google věnuje. Takže se dají očekávat nové informace ohledně webových technologií či služeb, něco nového pro Chrome. Rozhodně informace o novém systému Android. Takže sledovat tuto akci minimálně z hlediska Key Note, tedy první a úvodní přednášky, je vždy důležité. Většina informací se bude postupně uvěřejnovat na webu https://events.google.com/io/. Ale dá se očekávat, že bude opět online přenos přes YouTube. Minulý rok 2021 se akce uskutečníla on-line a dá se předpokládát, že letos to bude velmi podobné.
Datum
Květen – Červen 2022
Místo
Shoreline Amphitheatre in Mountain View, USA
Vstupenky
-neoznámené-
Na závěr
Marketingových akcí je mnoho, ale času není již tolik, takže určitě doporučujeme pořádně zvážit na jakou akci půjdete. Za nás můžeme doporučit výše uvedené akce, které jsme si většinou sami vyzkoušeli. Letos plánujeme se podívat na WordCamp Praha, Reshoper, Kafe & Marketing, WordCamp Brno možná taky nějáký ten Restart. Pro tyto akce jsme pevně rozhodnutí a přidáme z těchto akcí i nějaký ten report, kde se budeme snažit shrnout hlavní poznatky. A samozřejmě, jako vždy, se všechny tyto akce projeví v našem školení Digitální marketing dle ECDL.