Kurzy digitálního marketingu na podzim 2019

Kurzy Digitálního marketingu na podzim 2019

Včera nám začal již 3. letošní termín školení Digitální marketing dle ECDLPardubicích. A pokračuje nám tak tradičně “vzdělávací” podzim, kdy máme většinou nejvíce školení , kurzů či seminářů na téma digitálního marketingu. Minulý a příští týden máme semináře na téma digitálního marketingu v Přerově resp. pro členy OHK Přerov. Další termín kompletního školení Digitální marketing dle ECDL – již 4. letošní termín – nás čeká od listopadu v Brně.

Co je nového v našem školení?

Tuto otázku si zajisté musíte pokládat všichni – co se mění v oblasti digitálního marketingu? Odpověď je jednoduchá v podstatě denně jsou nové informace z jednotlivých oblastí, které “spadají” pod digitální marketing. Proto i naše školení je koncipováno tak, že nikdy netiskneme našim účastníkům všechny slide dopředu, protože vždy se snažíme mít obsah dané přednášky pokud možno co nejaktuálnější. Školení je v rozsahu 5 dnů, většinou jednou týdně, takže celkově probíhá v 5 týdnech, což skoro určitě znamená, že se objeví nějaké novinky 🙂

Nemusí to být vždy úplně zásadní novinky, ale vždy nám mohou pozitivně či negativně ovlivnit naši strategii v digitálním marketingu. Zrovna minulý týden padlo rozhodnutí, které se týká GDPR resp. e-Privacy – viz web UOOU. Takže všechny takové změny/novinky se snažíme zapracovat do aktuálního termínu kurzu Digitálního marketingu dle ECDL.

Účastnice kurzu Digitální marketing dle ECDL v Pardubicích

Proč je kurz digitálního marketingu jedenkrát týdně?

Tuto otázku dostáváme poměrně často v souvislosti s kurzem Digitální marketing dle ECDL. Důvod je jasný a to čas, kdy chceme, aby naši účastníci školení měli možnost si nové informace ověřit, či si nové znalosti vyzkoušet a rovnou získat nějaké výsledky a ty pak můžeme probrat na další přednášce. Typický příklad v rámci druhého dne, kdy se zaměřujeme na SEO a ukazujeme si důležitý nástroj Google Search Console, kde máme jediné reálné výsledky “výkonu” našeho webu v rámci vyhledávání Google. Většinou účastníci nemají tuto službu zřízenou pro své webové stránky, takže je škoda, že nemůžeme analyzovat jejich data. To v praxi znamená, že tento den probereme nástroj na ukázkových příkladech (několika webech) a poté mají účastníci čas si službu zřídit. A právě ten týden většinou stačí, aby účastníci kurzu měli data o svém webu a na následující přednášce pak můžeme projít a okomentovat přímo jejich data. A to je právě přidaná hodnota našeho kurzu Digitální marketing dle ECDL, že se kromě teorie snažíme promítnout nové znalosti/dovednosti do praxe a pracovat přímo s daty účastníků kurzu.

Termíny dalších termínů kurzu Digitální marketing dle ECDL

Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
Od - DoMísto výuky Hodiny Cena vč. DPH
04.03. - 01.04. 2020Brno40 hod 18137,-KčsendPŘIHLÁSIT SE

Pokud budete mít jakékoliv dotazy tak můžete na nás obrátit na e-mailu lpodmolik.ml@poc-sluzba.cz.

, ,
Předchozí příspěvek
Koho sledovat na sociálních sítích v rámci digitálního marketingu?

Související články

Menu